System MATEUSZ

KATALOG KSIĄŻEK

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               

Znaleziono 6 pozycji o tematyce: Gry komputerowe
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Minecraft : mistrz budownictwa : smoki
"Niezależny i nieoficjalny Minecraft : mistrz budownictwa : smoki"

POZ/ODP:

tłumaczenie Grzegorz Dąbrowski ; redakcja Patrycja Zarawska.

ADRES WYD.:

[Warszawa] : Grupa Wydawnicza Foksal, [2020].

HASŁA:

  1. Minecraft
  2. Gry komputerowe
  3. Poradnik

OPIS FIZYCZ.:

80 stron : ilustracje ; 28 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000381243

38124

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 1

POZ/ODP:

projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus.

ADRES WYD.:

Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Scratch
  4. Podręcznik
  5. Publikacja bogato ilustrowana

OPIS FIZYCZ.:

127, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 20 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000383551

38355

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 2
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch ".
"Projektuj i animuj swoje gry w scratchu "
Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".

POZ/ODP:

projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska].

ADRES WYD.:

Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Scratch
  4. Podręcznik
  5. Publikacja bogato ilustrowana

OPIS FIZYCZ.:

127, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 20 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000382714
890000382721

38271
38272

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

UWAGI:

Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017 Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępne są 2 egzemplarze.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy

AUTOR:

Wiejak, Urszula.

POZ/ODP:

Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski.

ADRES WYD.:

Gliwice : Helion, copyright 2021.

HASŁA:

  1. Lua (język programowania)
  2. Minecraft
  3. Programowanie (informatyka)
  4. Gry komputerowe
  5. Podręcznik

WYDANIE:

Wydanie II.

OPIS FIZYCZ.:

230 stron : ilustracje ; 24 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000382738

38273

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

PRZEZNACZ.:

Dla dzieci w wieku 8 lat oraz dla dzieci starszych i dla dorosłych rozpoczynających przygodę infotmatyczną.

UWAGI:

Na okładce: Seria Komputrilo Edu.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Super Marian nad jeziorem

AUTOR:

Wicher, Barbara

POZ/ODP:

Barbara Wicher ; ilustracje Edyta Karaban.

ADRES WYD.:

Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, [2019].

SERIA:

Książkożercy. Poziom A

HASŁA:

  1. Chłopcy
  2. Gry komputerowe
  3. Jeziora
  4. Konsole do gier
  5. Rodzina
  6. Wycieczki
  7. Opowiadania i nowele
  8. Literatura polska

OPIS FIZYCZ.:

23, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 21 cm.

SYGNATURA:

I

KOD/INWENT:

890000366301

36630

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł oryginału: "Invent your own computer games with Python, ".

AUTOR:

Sweigart, Al

POZ/ODP:

Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski].

ADRES WYD.:

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Python (język programowania)
  4. Poradnik

OPIS FIZYCZ.:

XXVII, [1], 388 stron : ilustracje ; 23 cm.

SYGNATURA:

004

KOD/INWENT:

890000382813

38281

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

UWAGI:

Na książce także ISBN oryginału. Indeks.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    


  WYDRUK KATALOGÓW