Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki
z siedzibą w Stojadłach
KATALOG KSIĄŻEK |
Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 1
LDR | 01826cam|a2200433|i|4500 | |
001 | n 20210104122754030195 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20210104123816.0 | |
008 | 210104s2017 pl 000 0 pol d | |
020 | a 9788327468925 | |
035 | a MD..20210104122754030195. | |
040 | a Pozn PBP/BG d WR M d MIN_MIG | |
041 | a pol h ita | |
046 | k 2017 | |
245 | a Programowanie dla dzieci : b projektuj i animuj swoje gry w scratchu. n T. 1 / c projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus. | |
260 | a Ożarów Mazowiecki : b Wydawnictwo Olesiejuk, c 2017. | |
300 | a 127, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 20 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
336 | a Obraz b sti 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
380 | a Książki | |
380 | a Publikacje dydaktyczne | |
385 | a Dzieci m Grupa wiekowa | |
385 | a 6-8 lat m Grupa wiekowa | |
385 | a 9-13 lat m Grupa wiekowa | |
388 | a 2001- | |
650 | a Gry komputerowe | |
650 | a Programowanie (informatyka) | |
650 | a Scratch | |
655 | a Podręcznik | |
655 | a Publikacja bogato ilustrowana | |
658 | a Edukacja i pedagogika | |
658 | a Informatyka i technologie informacyjne | |
920 | a 978-83-274-6892-5 | |
970 | a Celem pierwszej ksiązki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w śwait programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego spaecjalnie dla Nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. | |
980 | a 004.438 | |
980 | a 793.7:004.4 |