Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki
z siedzibą w Stojadłach
KATALOG KSIĄŻEK |
Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 2
"Projektuj i animuj swoje gry w scratchu "
Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".
LDR | 02433cam|a2200541|i|4500 | |
001 | n 20201223105611041403 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20201223111927.0 | |
008 | 201223s2017 pl a f f 001 0 pol | |
020 | a 9788327468932 | |
035 | a MD..20201223105611041403. | |
040 | a RZESZ W/dp12 d WR M d MIN_MIG | |
041 | a pol h eng | |
046 | k 2017 | |
245 | a Programowanie dla dzieci : b projektuj i animuj swoje gry w scratchu. n T. 2 / c projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska]. | |
246 | a Coding for kids - create your own animated stories with scratch i Tytuł oryginału: | |
246 | a Projektuj i animuj swoje gry w scratchu | |
246 | a Zaprogramuj animacje ze scratchem | |
260 | a Ożarów Mazowiecki : b Wydawnictwo Olesiejuk, c 2017. | |
300 | a 127, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 20 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
336 | a Obraz b sti 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
380 | a Książki | |
380 | a Publikacje dydaktyczne | |
385 | a Dzieci m Grupa wiekowa | |
385 | a 6-8 lat m Grupa wiekowa | |
385 | a 9-13 lat m Grupa wiekowa | |
388 | a 2001- | |
500 | a Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017 | |
500 | a Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem | |
650 | a Gry komputerowe | |
650 | a Programowanie (informatyka) | |
650 | a Scratch | |
655 | a Podręcznik | |
655 | a Publikacja bogato ilustrowana | |
658 | a Edukacja i pedagogika | |
658 | a Informatyka i technologie informacyjne | |
700 | a Figus, Valentina. e Ilustracje | |
700 | a Zawanowska, Ksenia d (1975- ). e Tłumaczenie | |
710 | a Wydawnictwo Olesiejuk. e Wydawca | |
710 | a Coder Kids. | |
920 | a 978-83-274-6893-2 | |
970 | a Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji.Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.Wewnątrz znajdziecie:- sposoby na animowanie gier Scratcha,- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier. | |
980 | a 004.438 | |
980 | a 793.7:004.4 |