System MATEUSZ

KATALOG KSIĄŻEK

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 2
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch ".
"Projektuj i animuj swoje gry w scratchu "
Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".

LDR
02433cam|a2200541|i|4500
001
n 20201223105611041403
003
_ _
MATEO_Group
005
20201223111927.0
008
201223s2017 pl a f f 001 0 pol
020
_ _
a 9788327468932
035
_ _
a MD..20201223105611041403.
040
_ _
a RZESZ W/dp12 d WR M d MIN_MIG
041
1 _
a pol h eng
046
_ _
k 2017
245
0 0
a Programowanie dla dzieci : b projektuj i animuj swoje gry w scratchu. n T. 2 / c projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska].
246
1 _
a Coding for kids - create your own animated stories with scratch i Tytuł oryginału:
246
3 0
a Projektuj i animuj swoje gry w scratchu
246
1 4
a Zaprogramuj animacje ze scratchem
260
_ _
a Ożarów Mazowiecki : b Wydawnictwo Olesiejuk, c 2017.
300
_ _
a 127, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 20 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
380
_ _
a Publikacje dydaktyczne
385
_ _
a Dzieci m Grupa wiekowa
385
_ _
a 6-8 lat m Grupa wiekowa
385
_ _
a 9-13 lat m Grupa wiekowa
388
1 _
a 2001-
500
_ _
a Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017
500
_ _
a Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem
650
_ 7
a Gry komputerowe
650
_ 7
a Programowanie (informatyka)
650
_ 7
a Scratch
655
_ 7
a Podręcznik
655
_ 7
a Publikacja bogato ilustrowana
658
_ 7
a Edukacja i pedagogika
658
_ 7
a Informatyka i technologie informacyjne
700
1 _
a Figus, Valentina. e Ilustracje
700
1 _
a Zawanowska, Ksenia d (1975- ). e Tłumaczenie
710
2 _
a Wydawnictwo Olesiejuk. e Wydawca
710
2 _
a Coder Kids.
920
_ _
a 978-83-274-6893-2
970
_ _
a Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji.Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.Wewnątrz znajdziecie:- sposoby na animowanie gier Scratcha,- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
980
_ _
a 004.438
980
_ _
a 793.7:004.4

Pobierz rekord w formacie ISO2709