LDR | | 02639cam|a2200445|i|4500 |
001 | | n 20201223113405079048 |
003 | _ _ | MATEO_Group |
005 | | 20201223114753.0 |
008 | | 201223s2020 pl 000 0 pol d |
020 | _ _ | a 9788328366534 |
035 | _ _ | a MD..20201223113405079048. |
040 | _ _ | a MBPWR d MIN_MIG e rda |
041 | 0 _ | a pol |
046 | _ _ | k 2020 |
100 | 1 _ | a Kowalczyk, Dorota. e Autor |
245 | 1 0 | a Programowanie z Ozobotem : b kolorowe kody / c Dorota Kowalczyk. |
260 | _ _ | a Gliwice : b Helion SA, c copyright 2020. |
300 | _ _ | a 274, [2] strony : b ilustracje ; c 24 cm. |
336 | _ _ | a Tekst b txt 2 rdacontent |
337 | _ _ | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia |
338 | _ _ | a Wolumin b nc 2 rdacarrier |
380 | _ _ | a Książki |
380 | _ _ | a Publikacje dydaktyczne |
385 | _ _ | a Nauczyciele m Grupa odbiorców |
385 | _ _ | a Rodzice m Grupa odbiorców |
388 | 1 _ | a 2001- |
650 | _ 7 | a Programowanie (informatyka) |
650 | _ 7 | a Roboty mobilne |
650 | _ 7 | a Zabawki |
650 | _ 7 | a Zastosowanie i wykorzystanie |
655 | _ 7 | a Podręcznik |
658 | _ 7 | a Edukacja i pedagogika |
658 | _ 7 | a Informatyka i technologie informacyjne |
710 | 2 _ | a Helion. 4 pbl e Wydawca |
920 | _ _ | a 978-83-283-6653-4 |
970 | _ _ | a Przez zabawę do nauki programowaniaOzobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ? robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia.Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać. |
980 | _ _ | a 621.3.049.77 |
980 | _ _ | a 004.3 |
980 | _ _ | a (07) |