System MATEUSZ

KATALOG KSIĄŻEK

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 1
LDR
01826cam|a2200433|i|4500
001
n 20210104122754030195
003
_ _
MATEO_Group
005
20210104123816.0
008
210104s2017 pl 000 0 pol d
020
_ _
a 9788327468925
035
_ _
a MD..20210104122754030195.
040
_ _
a Pozn PBP/BG d WR M d MIN_MIG
041
1 _
a pol h ita
046
_ _
k 2017
245
1 0
a Programowanie dla dzieci : b projektuj i animuj swoje gry w scratchu. n T. 1 / c projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus.
260
_ _
a Ożarów Mazowiecki : b Wydawnictwo Olesiejuk, c 2017.
300
_ _
a 127, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 20 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
380
_ _
a Publikacje dydaktyczne
385
_ _
a Dzieci m Grupa wiekowa
385
_ _
a 6-8 lat m Grupa wiekowa
385
_ _
a 9-13 lat m Grupa wiekowa
388
1 _
a 2001-
650
_ 7
a Gry komputerowe
650
_ 7
a Programowanie (informatyka)
650
_ 7
a Scratch
655
_ 7
a Podręcznik
655
_ 7
a Publikacja bogato ilustrowana
658
_ 7
a Edukacja i pedagogika
658
_ 7
a Informatyka i technologie informacyjne
920
_ _
a 978-83-274-6892-5
970
_ _
a Celem pierwszej ksiązki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w śwait programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego spaecjalnie dla Nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.
980
_ _
a 004.438
980
_ _
a 793.7:004.4

Pobierz rekord w formacie ISO2709