LDR | | 01826cam|a2200433|i|4500 |
001 | | n 20210104122754030195 |
003 | _ _ | MATEO_Group |
005 | | 20210104123816.0 |
008 | | 210104s2017 pl 000 0 pol d |
020 | _ _ | a 9788327468925 |
035 | _ _ | a MD..20210104122754030195. |
040 | _ _ | a Pozn PBP/BG d WR M d MIN_MIG |
041 | 1 _ | a pol h ita |
046 | _ _ | k 2017 |
245 | 1 0 | a Programowanie dla dzieci : b projektuj i animuj swoje gry w scratchu. n T. 1 / c projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus. |
260 | _ _ | a Ożarów Mazowiecki : b Wydawnictwo Olesiejuk, c 2017. |
300 | _ _ | a 127, [1] strona : b ilustracje kolorowe ; c 20 cm. |
336 | _ _ | a Tekst b txt 2 rdacontent |
336 | _ _ | a Obraz b sti 2 rdacontent |
337 | _ _ | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia |
338 | _ _ | a Wolumin b nc 2 rdacarrier |
380 | _ _ | a Książki |
380 | _ _ | a Publikacje dydaktyczne |
385 | _ _ | a Dzieci m Grupa wiekowa |
385 | _ _ | a 6-8 lat m Grupa wiekowa |
385 | _ _ | a 9-13 lat m Grupa wiekowa |
388 | 1 _ | a 2001- |
650 | _ 7 | a Gry komputerowe |
650 | _ 7 | a Programowanie (informatyka) |
650 | _ 7 | a Scratch |
655 | _ 7 | a Podręcznik |
655 | _ 7 | a Publikacja bogato ilustrowana |
658 | _ 7 | a Edukacja i pedagogika |
658 | _ 7 | a Informatyka i technologie informacyjne |
920 | _ _ | a 978-83-274-6892-5 |
970 | _ _ | a Celem pierwszej ksiązki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w śwait programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego spaecjalnie dla Nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. |
980 | _ _ | a 004.438 |
980 | _ _ | a 793.7:004.4 |